Основна школа "Стеван Филиповић", Дивци

header

Реализација наставе од 19. априла 2021. године

У складу са дописом Министарства просвете, науке и техолошког развоја од понедељка, 19. априла 2021. године, настава ће се за ученике од 5. до 8. разреда реализвати у школи по моделу и распореду од почетка школске 2020/2021. године.

Часови анализе пробног завршног испита – 2020/2021.

Драги ученици,
часови анализе пробног завршног испита емитоваће се у суботу, 17.априла 2021., према следећем распореду:
  • од 9.00 до 10.00 анализа теста пробног завршног испита из српског језика;
  • од 10.00 до 11.00 анализа теста пробног завршног испита из математике;
  • од 11.00 до 12.00 анализа комбинованог теста пробног завршног испита;
Искористите могућност да сагледате своја постигнућа исказана на пробном завршном испиту и на основу тога употпуните своја знања како би остварили што боље резултате на завршном испиту.

Национална платформа за превенцију насиља - ''Чувам те''

Поштовани ученици, родитељи и наставници,
Влада Републике Србије уз подршку Канцеларије за информационе технологије покренула је пројекат за успостављање националне платформе за превенцију и сузбијање насиља у школама под називом "Чувам те".
На овој платформи су обједињени сви потребни аспекти превенције и алати за сузбијање насиља у школама. Национална платформа ''Чувам те'' се односи на информисање и едукацију свих ученика, родитеља и наставника.
Овде можете пронаћи све потребне информације о облицима насиља, препознавању и поступању у случајевима насиља, злостављања и занемаривања. Такође, свакодневно ће бити објављивани материјали из области превенције и заштите од насиља. Садржаји ће бити доступни свим ученицима, родитељима и наставницима.
Приступом платформи путем линка https://cuvamte.gov.rs/ имате могућност да се упознате са свим предузетим мерама, доступним програмима, активностима и актуелностима, све то у циљу подизања нивоа знања и информисаности овој теми. Тако заједничким деловањем, посвећено и континуирано радимо на стварању безбедног и подстицајног окружења за раст и развој сваког појединца унутар школске заједнице.

Страна 2 од 52